počítadlo.abz.cz

 Zakázková výroba

Při objednávání zboží dle svých návrhů nebo vzorku zákazníka se dodací podmínky domlouvají individuálně podle počtu kusů a barvy. Cena a termín dodání je dle momentálních dispozic a možností sklárny. U nových zákazníků je při objednávce účtována záloha ve výši 50% z celkové ceny objednávky a doplatek za zboží je při převzetí zakázky. Cena je vždy bez DPH, dopravy a balného. Cenu určujeme dle skutečných nákladů nebo kalkulací. Pokud se jedná o vzorky nebo vzorování je účtováno vždy v hodinové sazbě 6000,- Kč/hod. V této ceně jsou započítáni až 3 skláři a broušení vzorku. Není však zahrnuta cena formy, která je stanovena podle skutečnosti. Pro studenty uměleckých škol hodinová vzorovací sazba zvýhodněna na 4500,-Kč/hod. 
Vždy musí být uvedeny celé adresy a kontakty jak pro fakturaci, tak pro dodání zboží. Odchylka ve výsledných počtech je ±10% z celkového počtu. Při objednání zboží z našeho sortimentu je cena stanovena počtem objednaných kusů. Možno dodávat velký počet kusů i po částech dle možností výroby. Obal je možno zajistit podle přání a požadavků zákazníka cena obalu však není zahrnuta v ceně výrobku.

1. Záruka, servis

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců. Zjistíte-li při převzetí zboží vady, informujte prodávajícího, bez zbytečného odkladu, nejpozději ihned při převzetí zboží Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 5 dnů ode dne jejího obdržení.


2. Reklamace a vrácení zboží

Skryté vady výrobku - sklo je nutno používat podle následujících zásad: sklo není varné, a proto nesmí přijít do styku s prostředím teplejším než 50 stupňů Celsia, sklo se nesmí mýt v myčce, při používání je třeba se vyvarovat prudkých nárazů. Sklo není určeno do mikrovlné trouby!
Čistota skla není předmětem reklamace, jelikož se jedná o ruční výrobu a typy skla, které si přímo určité vady vyžadují, aby byl zachován historický vzhled a význam tohoto skla.
Za vadu skloviny se považují jen mechanické vady na novém výrobku - poškrábaný povrch, odštípnutá hrana apod. Mechanickou vadu je nutné reklamovat ihned po dodání. Za mechanické poškození se nepovažuje rozbití úderem při používání. Reklamaci lze uplatnit jedině v případě, že sklo nebylo poškozeno úderem či jiným mechanickým, chemickým, tepelným či jiným působením při užívání.